بازدید شبانه شهردار اهواز از منطقه سه / رسیدگی و ایجاد روشنایی مناسب پارک ها در اولویت
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، حجتاله دهدشتی، شهردار اهواز، برنامه بازدید میدانی خود از سطح منطقه ۳ شهرداری اهواز را آغاز کرد. این بازدید از محل یادمان دو شهید گمنام در پارک کوی ملت شروع شد و شهردار در آنجا بر تداوم مسیر خدمترسانی صادقانه و انقلابی به شهروندان تأکید کرد.
در ادامه، شهردار اهواز با حضور در محلات مختلف منطقه ۳، از نزدیک در جریان وضعیت خدمات شهری، زیرساختها و نیازهای شهروندان قرار گرفت. وی در این بازدید بر لزوم تسریع در اجرای پروژهها، توجه به محلات کمتر برخوردار، ارتقای کیفیت خدمات و حفظ زیبایی بصری شهر تأکید نمود.
ایجاد روشنایی مطلوب در معابر و پارکها، بهسازی فضاهای سبز و پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردم از دیگر محورهای تأکیدی شهردار اهواز در این بازدید بود. این برنامه در راستای سیاست مدیریت شهری برای حضور میدانی و شناسایی دقیق مشکلات انجام شد
بدون نظر! اولین نفر باشید