خبر فوری

مدیر کل صداوسیما: روابط عمومی ها با ارائه راهکارهای راهگشا و خلاقانه به مدیریت در مسیر رفع مشکلات موثر هستند

رحیمی مدیر کل صدا و سیما در جلسه دیدار شهردار اهواز با مدیران ارتباطات مناطق و سازمانهای شهرداری با بیان اینکه روابط عمومی ها کمک شایانی می توانند به سازمان متبوع خود داشته باشند، گفت: روابط عمومی ها نه تنها با انتقال مشکلات و کاستی هایی که شهر و شهروندان درگیر آن هستند می توانند به سازمان خود کمک کنند بلکه به دلیل ارتباط مستقیم و بیشتری وه با مردم دارند می توانند با ارائه پیشنهاد و ایده های خلاقانه راه حل های موثری را پیش روی مدیران و کارشناسان قرار دهند.

 

وی افزود: روابط عمومی با شناسایی نقاط قوت و جاذبه های شهر و معرفی آنها می تواند به پیشرفت و جذب سرمایه به شهر کمک شایانی نماید و اجازه ندهد با بزرگنمایی نقاط منفی، مردم و سرمایه گذاران از شهر فراری شوند و با این کار یاریگر شورا و شهرداری باشند.

 

رحیمی ادامه داد: وقتی روابط عمومی ها قوی باشند و نظرات مردمی را به خوبی دریافت نماید، می توانند با ارائه راهکارهای راهگشا و خلاقانه به مدیریت، در مسیر رفع مشکلات موثر باشند.

 

وی با پیشنهاد ایجاد اتاق فکر در شهر با مشارکت شهرداری و سازمان صداوسیما، اظهار امیدواری کرد: در راستای بهینه سازی، ارتقا و توسعه شهر گامهای خوبی برداریم.

مدیرکل صدا وسیما در پایان از حضور در جمع مدیران ارتباطات شهرداری اهواز اظهار خرسندی کرد و خواهان تعامل بیشتر شهرداری و صدا وسیما شد

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *