خبر فوری

سیما صابر صلغی؛ مدرس دوره های کوتاه مدت دانشگاه علمی کاربردی در گفتگو با پی نوشت

مدرس دوره های کوتاه مدت این دانشگاه در گفتگو با پی نوشت:

دانشگاه علمی کاربردی اگر واقعاً به رشته های کاربردی بپردازد، موفق خواهد بود

سیما صابر صلغی می گوید: اگر دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستم تحصیلی خود را از دیگر دانشگاه ها جدا نمایند و همانطور که از اسم و رسمش پیداست فقط به مبحث کاربردی بودن رشته بپردازد مطمئنا موفق تر خواهد بود.

دانشگاه علمی کاربردی اگر واقعا به رشته های کاربردی بپردازد، موفق خواهد بود.

به گزارش پی نوشت، سیما صابر صلغی مدرس دوره های کوتاه مدت دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی تا حد زیادی به اهداف خود رسیده است، به خبرنگار پی نوشت گفت: ای کاش مدرک گرایی از ریشه کنده شود تا دانشجوها به جای تصمیمات غلط در امر تحصیل، به صورت تخصصی به این فریضه مهم توجه داشته باشند.

 

این کارشناس مترجمی زبان انگلیسی، اضافه کرد: اگر دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستم تحصیلی خود را از دیگر دانشگاه ها جدا نمایند و همانطور که از اسم و رسمش پیداست فقط به مبحث کاربردی بودن رشته بپردازد مطمئنا موفق تر خواهد بود.

 

مدرس دوره های کوتاه مدت دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: امروزه اکثر دانشجوهای این دانشگاه شاغل هستند، اما همگی به دنبال یک فعالیت با امنیت شغلی بالاتری هستند تا بتواند آنها را تا پایان عمر بیمه نماید.

 

سیما صابر صلغی تبلیغات و مشخص نمودن هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی و عدم اجازه ورود دانشجوهایی مدرک گرا را از جمله راه های برای جایزگزینی فرهنگ مهارت گرایی به جای فرهنگ مدرک گرایی دانسته و می گوید: سیاست های آموزش و پروش و آموزش های مهارتی از همان دوران مدرسه می تواند به ترویج فرهنگ مهارت گرایی کمک کند.

 

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *