خبر فوری

در آیین افتتاح مسیرL300 از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف:نماینده ولی فقیه خدمات شهرداری و شورای شهر در مناطق محروم بی نظیر است/رئیس شورا شهر:هر سه شنبه هفته ۶۰ طرح و پروژه به بهره برداری می رسد/شهردار اهواز باید در همه زمینه های شهری کار جهادی و وحدت را به کار بگیریم

حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در آیین افتتاح مسیر ال ۳۰۰ اظهار کرد: ظرفیت ایجاده شده در کشور و به ویژه در خوزستان از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه است، اگر از این ظرفیت استفاده نکنیم در آینده هیچ پاسخی برای خداوند متعال نخواهیم داشت.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی تاکید می کند، برای رفع مشکلات اهواز و خوزستان باید به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم تا شاهد عمران و آبادانی شهر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در خوزستان اقداماتی صورت گرفته است اما برنامه ی جدیدی که ایجاد شده ثمره ی خوبی خواهد داشت و لازمه ی آن در کنار هم بودن است تا بتوانیم به مردم ولایت مدار خوزستان و اهواز خدمت رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه ای کار بسیار بزرگی است، ضمن احترام به اقدامات دوره های گذشته، در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است.

موسوی ادامه داد: رسانه ها نباید همیشه نکات منفی را انتشار دهند، شناسایی ۵۸ نقطه فوق بحرانی در آب های سطحی و اقدامات خوبی که در زمینه آسفالت و طرح هر هفته چند افتتاح انجام شد باید با توجه بیشتری در این خصوص از سوی صدا و سیما مانور داده شود.

وی خاطرنشان کرد: پل ششم و بسته بودن آن به دغدغه ای برای شهروندان تبدیل شده است اگر پل بسته شده است باید همزمان کار نیز انجام شود تا مردم مشاهده کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز صبح یک شنبه_ دوازدهم تیرما_ در آیین افتتاحیه پل  L300 از مجموعه تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف اظهار کرد: این مجموعه تقاطع غیر هم سطح از چند سال پیش آغاز و در هر دوره بخشی از آن به بهره برداری رسید و امروز نیز با تلاش مدیریت شهری پل L300 از این مجموعه افتتاح می شود و با تلاش شهرداری اهواز انتظار داریم پل ال ۴۰۰ نیز به زودی شروع به کار کند.

وی افزود: شورای شهر ششم از ابتدا با حفظ انجسام، وحدت و همدلی مسیر خود را برای خدمت به شهروندان اهواز پیش برده است و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: اگر به ۸ شهریور۱۴۰۰ برگردیم باز هم با عزم راسخ آقای امینی را به عنوان شهردار انتخاب می کنیم و از این انتخاب روز به روز خرسندتر هستیم چرا که مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر مسیر خود را طی می کند.

وی تاکید کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر مقرر شد در اهواز پروژه جدیدی تعریف نشود و با توجه به زیاد بودن پروژه های ناتمام، اولویت خود را تکمیل این پروژه ها قرار داده ایم بدین صورت که برنامه ریزی لازم جهت تکمیل ۶۰ پروژه در طرح هر هفته چند افتتاح انجام شد، در حال حاضر نیز دهمین هفته را پشت سر گذاشتیم و در تلاش هستیم با تکمیل ۶۰ پروژه برنامه ریزی شده، پروژه های جدیدی برای اهواز تعریف کنیم.

محمودی توضیح داد: وضعیت معابر اهواز یکی از مسائلی است که مورد مطالبه و انتقاد شهروندان است، این مسئله تنها به شهرداری اهواز بر نمی گردد چرا که به دلیل مسئله فاضلاب بسیاری از خیابان های اهواز مشکل دارند و ترمیم نوارهای حفاری انجام نشده است که با پیگیری های صورت گرفته اقدامات خوبی در این حوزه انجام می شود.

وی اضافه کرد: رفع مشکل پیش آمده برای پل ششم نیز از دیگر مطالبات شهروندان است که موجب گلایه مندی در حوزه ترافیک شده است، برای کاهش ترافیک، طرحی برای اصلاح جاده ساحلی آماده شده است، همچنین انتظار می رود تقاطع شهید قربانی که یکی از مطالبات مهم مردمی است به گونه ای برنامه ریزی شود که بر اساس وعده های داده شده تکمیل شود و نباید حتی یک روز به تاخیر انداخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مجموعه مدیریت شهری برای منافع مردم آماده تعامل با دستگاه های مختلف است، با توجه به ظرفیت اهواز، راه عبور از مشکلات در سرمایه گذاری است، در این خصوص شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی توانند ورود کنند بلکه مجموعه حاکمیت باید تلاش کنیم با رفع موانع موجود، سرمایه گذاری در شهر اهواز نهادینه شود.

رضا امینی شهردار اهواز، صبح امروز یک شنبه_ دوازدهم تیرماه_ در آیین افتتاح مسیرL300 از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اظهار کرد: از همه کسانی که در گذشته برای پیشرفت، توسعه و آبادانی شهر اهواز تلاش کردند صمیمانه قدردانی می کنیم علیرغم مشکلات موجود صبر و شکیبایی مردم قدرشناس اهواز به ما کمک می کند تا در انجام وظایف خود موفق باشیم.

وی افزود: تلاش زیادی در خصوص زیرساخت ها و ریل گذاری های توسعه شهری اهواز صورت گرفته است، هرچند ممکن است نتیجه آنها در حال حاضر قابل مشاهده نباشد اما قطعا برای آینده شهرداری اهواز موثر خواهد بود تا شهرداری و شهر اهواز را به سطح و جایگاهی که شان مردم اهواز است برسانیم.

شهردار اهواز ضمن قدردانی از تلاش مدیران شهری اهواز در گذشته، ادامه داد: وظیفه خود می دانم که امانتی که اکنون در دست من است را به نحو احسن پاس داشته و با ارتقا آن به آیندگان تحویل دهم، در تلاش های صورت گرفته ارکان مختلف حاکمیت به ویژه نماینده ولی فقیه در خوزستان نقش دارند.

وی توضیح داد: مدیریت جهادی را گاهی می شنویم و از آن استفاده می کنیم اما حق و شان آن را رعایت نمی کنیم؛ کلید واژه هایی که رهبر معظم انقلاب هر سال به عنوان شعار سال انتخاب می کنند ریشه های عمیق کارشناسی دارند، مدیریت جهادی نیز همان شرایط جهاد را با همه ی ابعادش دارد لذا برای پیشرفت شهر و کشور باید فارغ از وقت، زمان و مکان به صورت شبانه روزی و جهادی کار کنیم.

امینی ادامه داد: امروز خوزستان و اهواز نیازمند انسجام و وحدت است، با پراکندگی هیچ سودی به شهروندان نمی رسد، امروز مردم از حاکمیت انتظار کار، تلاش و رفع مشکلات با توجه به مشکلات معیشتی موجود دارند لذا تقاضا دارم همه افراد، احزاب و سازمان ها برای توسعه و آبادانی شهر تلاش کنند.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در شهرداری اهواز حاصل تلاش و زحماتی است که در گذشته کلید خورده است و امروز به بهره برداری می رسند و قطعا با ریل گذاری و اقداماتی که امروز صورت می گیرد نتایج آن در آینده مشخص می شود.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که شهردار بداند ریشه او در شورا است و همچون سربازی به میدان رود و شورا نیز بداند که باید از این سرباز پشتیبانی کند، تاکید کرد: میان شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز انسجام و وحدت بسیار خوبی برقرار است به گونه ای که به جرات می توان گفت شورای اسلامی شهر اهواز نمونه است، این یک فرصت استثنایی برای شهر اهواز است تا از این ظرفیت استفاده نماییم.

شهردار اهواز ادامه داد: ما نباید خود را جدای از مردم بدانیم، هدف از برگزاری این افتتاحیه ها، القای حس امید و نشاط در شهروندان است و همچنین با اجرای این طرح می توانیم در جمع شهروندان حضور پیدا کنبم و اطلاعات مناسبی را از مشکلات محل زندگی آنها بدست آوریم و نظراتی را می دهند که می توانند برای ما راهگشا باشند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *