خبر فوری

حضور صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳

حمیدرضا فلاح در گفت‌وگو اختصاصی رسانه ، در حاشیه آغاز به کار پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار داشت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ روز هفدهم اردیبهشت‌ماه با حضور رییس‌جمهوری افتتاح شد که تا بیستم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.
وی افزود: هدف اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت از شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ ایجاد شناخت از ظرفیت‌های بزرگ و توانمندی‌های صنعتی خوزستان برای تجار و مقامات و اتاق‌ها بازرگانی کشورهای مقصد بود.

فلاح تصریح کرد: رؤسای اتاق‌های بازرگانی، وزرا، معاونان وزرا و مقامات مرتبط با تجارت خارجی بیش از ۶۵ کشور دنیا از کشورهای اروپایی، کشورهای آفریقایی، کشورهای منطقه مانند عمان، قطر، امارات و عربستان، کشورهای چین، هند و جنوب شرق آسیا در این نمایشگاه حاضر شدند و از توانمندی صنایع خورستان بازدید کنند.

وی ادامه داد: چندین نشست تخصصی B۲B در این نمایشگاه در غرفه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد که انشالله دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشند.
مدیرکل سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان در مورد محصولات عرضه شده در نمایشگاه، گفت: تلاش کردیم توانمندی‌ها حوزه‌های فولاد، نیشکر، زنجیرهای ساخت mdf، کشاوری، صنعت و معدن و … را در نمایشگاه عرضه کنیم.

حضور صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳حضور صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳حضور صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳حضور صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *