خبر فوری

جشنواره پژوهشگران برتر از سوی شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی طی دادن فراخوان برگزار می‌شود.

جشنواره پژوهشگران برتر از سوی شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی طی دادن فراخوان برگزار می‌شود.

رییس نخستین جشنواره پژوهشگران برتر در این ارتباط  با اشاره با اینکه تحقیق و پژوهش از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است و پیشرفت و ترقی در هر کشور نتیجه آن است،  گفت: با توجه به جایگاه پژوهش و فناوری، شورای فرهنگ عمومی‌کشور، ۲۵ آذر ماه را به این نام اختصاص داد.

سید محمدرضا حسینی علی آباد افزود:  وزارت علوم تحقیقات و فناوری نیز از سال ۱۳۷۹ خورشیدی هفته آخر آذر را به نام هفته پژوهش نام‌گذاری کرد و از سال ۱۳۸۴ به عنوان هفته پژوهش و فناوری تغییر نام یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اهمیت هفته پژوهش و فناوری از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ آذر ماه هر سال و نظر به اهمیت پژوهش و تحقیق پژوهشگران و محققان، شرکت فناوری و مهندسی پرتو صنعت طلایی طی فراخوان، ۱۵ پژوهشگر برتر را بر اساس دستورالعمل بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، انتخاب و تندیس، حکم پژوهشگر برتر و تقدیرنامه به آنها تقدیم می‌کند.

وی  با بیان اینکه هر سال این فراخوان از ۳۰ شهریور ماه آغاز می‌گردد و تا ۱ آذر ماه همان سال پذیرای دریافت رزومه علمی‌پژوهشگران، اساتید، اندیشمندان و دانشجویان فرهیخته می‌باشد، افزود: به دلیل شرایط کرونایی، این جشنواره در دوره نخست به صورت مجازی برگزار می‌گردد و علاقه مندان می‌توانند رزومه علمی‌خود را به آدرس confnashr.ir ارسال نمایند.

رییس جشنواره پژوهشگران برتر با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت روز پژوهش ۲۵ آذر ماه برگزار و از پژوهشگران برتر تجلیل می‌گردد، اضافه نمود: شرکت در این فراخوان کاملا رایگان است و تمام دانشجویان و دانش آموختگان تمامی‌رشته‌‌‌های تحصیلی و در تمامی‌مقاطع تحصیلی می‌توانند در این رویداد بزرگ شرکت نمایند و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *