خبر فوری

در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ حضور مدیرعامل شر‌کت نفت و گاز اروندان در میز خدمت نماز جمعه خرمشهر

مدیرعامل شر‌کت نفت و گاز اروندان در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در میز خدمت نماز جمعه این شهرستان ضمن شنیدن مشکلات مردم منطقه نسبت به رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شر‌کت نفت و گاز اروندان در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر ضمن شرکت در نماز جمعه این شهرستان که به امامت آیت‌الله موسوی‌فرد نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، در میز خدمت نماز جمعه حضور یافت.

در میز خدمت این هفته شهرستان خرمشهر مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن شنیدن مشکلات مردم منطقه در حوزه‌های مختلف نسبت به رفع آن‌ها دستورات لازم را صادر و پیگیری کرد.

عذاری اهوازی توجه به مردم شریف خرمشهر و سایر مناطق حوزه تاسیساتی شرکت را ضروری دانست و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و کمک به آن‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همواره در اولویت شرکت نفت و گاز اروندان است.

در میز خدمت این هفته نماز جمعه خرمشهر مصطفی سواری رئیس حراست و حسین کریمی‌پور سرپرست پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان را همراهی کردند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *