خبر فوری

رودخانه زهره اولین قربانی خود را درسال ۱۴۰۳ باجوان ورزشکارهندیجانی گرفت:

رودخانه زهره اولین قربانی خود را درسال ۱۴۰۳ باجوان ورزشکارهندیجانی گرفت:

۱۴سال برای اتمام یک استخر زمان کمی نیست ؟!

به گزارش پی نوشت عصرامروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ حوالی ساعت ۱۵ متأسفانه رودخانه زهره هندیجان، جان جوان ورزشکار هندیجانی که از مربیان رشته کاراته و مدال آور آسیایی بود گرفت.

همه ساله با فرارسیدن گرما جوانان و نوجوانان زیادی بدلیل نبود استخر به شنا در این رودخانه روی می آورند و هر سال چند قربانی می گیرد که اکثر آنها، جوان و نوجوان هستتد.
یکی از دلایل روی آوردن به شنا دراین رودخانه، عدم تکمیل استخر نیمه کاره شهر هندیجان است که سالهاست دستخوش وعده های تو خالی مسئولین ومدیران شده و این مردم مظلوم هندیجان هستند که دلخوش به این وعده هایند.
اگر همین اعتبارات اعلام شده در سال های اخیر، با نظارت هزینه میشد امروز هندیجان هم جزو شهرهایی بود که استخرش مورد بهره برداری قرار گرفته بود اما اعتبارات قطره چکانی و عدم تخصیص مستمر اعتبار موجب شده تا این استخر همچنان ناتمام بماند.
وعده ی چندین نماینده، مدیرکل، معاونین و مسئول و بازدیدهای بی نتیجه و نشر هرروز یک خبر جدید بعنوان تیتر رسانه ها حاصل اقدامات این سالها بوده درصورتی که یک پروژه ی استخر نیاز به یک فرصت بیش از ده سال ندارد و آنچه تاکنون خانواده ها را داغدار کرده، شنا در رودخانه ی هندیجان بدلیل نبود تفریح وسرگرمی مناسب وعدم تکمیل این استخراست.

آقایان مسئول ؛
تاکی بی توجهی به شهر مظلوم هندیجان؟!
آیا ۱۴ سال زمان و فرصت کافی برای تکمیل یک استخر نیست؟!
تاکی باید مردم هندیجان شاهد فوت و غرق شدن فرزندانشان بدلیل نداشتن یک استخر باشند؟!
آیا تکمیل یک استخر با پیشرفت بیش از۸۰ درصد (بقول برخی از مسئولین) کار سختی است؟!
پاسخ از دست دادن این جوانان و نوجوانان خصوصاً این ورزشکار مدال آور و خانواده ی ورزشکارش را چه کسی خواهد داد؟!

ورزش و جوانان هندیجان هرروز شاهد مشکلات مختلف هستند و پاسخگویی برای نیازهایشان نمی بینند.
گرچه دیگرهیچ مرحمی برای مرگ دهها جوان و نوجوان وداغدار نمودن خانواده ها و مردم هندیجان نیست اما می طلبد که مسئولین مربوطه عزمشان راجزم کنند ودیگر شاهد تکرار این دردها و داغ ها جانگداز نباشیم.

نویسنده:اکبرشعبانی

درباره اکبر شعبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *