خبر فوری

دیدار نماینده محترم فریمان و هیات همراه از خانواده محترم شهید جانباز ( سنگرساز بی سنگر)

پی نوشت، در ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران؛نماینده محترم فریمان ؛سرخس و احمدآباد و رضویه  جناب آقای دکتر احسان قاضی زاده هاشمی ؛در معیت جناب مهندس اکبری فرماندار شهرستان فریمان وجناب مهندس کاظمی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و جناب سرهنگ سفیدپوش مدیر دفتر نماینده ارجمند؛آقای مهندس واعظی بخشدار مرکزی ؛به منظور دیدار باخانواده معزز ایثارگر با همسر شهیدجانباز و خانواده محترم دیدار نمودند.در ابتدای جلسه آقای حسن صادقی یونسی و سرکار خانم اکرم سلاطینی اسلامیه به جمع حاضر خیر مقدم عرض نمودند.
مدیریت جهادکشاورزی شهرستان از رشادتها و فعالیت ها و جایگاه رفیع شهیدجانباز در تیپ ثامن الائمه و پشتیبانی جهاد سازندگی مواردی را بیان نمودند. ایشان اشاره نمودند  طی دو مرحله در عملیات های کربلای ۸ شلمچه در سال ۶۶ و در عملیات عقب نشینی ازفاو در همان سال شیمیایی شدند.در واقع ایشان و پدر شان مصدوم سلاح های کشتار جمعی هستند.مهندس کاظمی
تاکید نمود؛شادروان شهید حاج مرتضی بابای خراسانی؛فرمانده دلاور  دفاع مقدس (معاونت عملیاتی تیپ ثامن الائمه) با ۶۴ ماه حضور در جبهه ها و ۸ مرتبه مجروحیت ،و تحمل وضعیت شیمیایی و تنفسی طی این سالها ،درتاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ به دلیل وخیم شدن وضعیت شیمیایی آسمانی شدند.
سپس همسر شهید جانباز(حاج خانم اعظم سلاطینی اسلامیه) گفت : از حضور مهمانان گرانسنگ ؛ خصوصا نماینده محترم ابراز خرسندی نمود .وی گفت:
با مرتضی همه جا همراه بودم. زیر بمباران‌های اهواز، شب‌هایی که در آن ساختمان ۸ واحدی همراه با دیگر همسران فرماندهان جنگ در هول و ولای این بود م که وقتی تلفن زنگ می‌زند خبر شهادت مرد کدام زن را بدهد؟ بعد از جنگ و وقت‌هایی که مرتضی برای بازسازی” المان پل بعثت “می‌رفت و می‌آمد، در کاروان‌های راهیان نور سال‌ها بعد که مرتضی راوی جنگ بود و من همراه «راوی»…در هیچ‌کدام از این زمان‌ها من تنهایی را حس که نمی‌کردم   هیچ، از انرژی و انگیزه مرتضی من هم سرشار می شدم تا جایی که تا آخر دنیا هم می‌توانم با او بروم…
در این نشست با ایثارگران؛ دکتر احسان قاضی زاده هاشمی از شخصیت پیام آور ایثار و راوی دفاع مقدس و جهادگر و دوستان بسیار ارزشی ایشان بخصوص مهندس بنی هاشمی مطالبی را ارائه نمود.
کلیپ تهیه شده توسط رسول بابای خراسانی(دانشجوی کارشناسی ارشد _رشته اقتصاد*دانشگاه تهران)برای حضار پخش گردید
الف_دستاوردهای مهندسی رزمی و همکاری در ساخت پل بعثت
ب_روایتگری در مناطق هشت سال دفاع مقدس
ج_پخش خاطران فرمانده ها؛ناخدایان؛خلبانان و جهادگران در خصوص منش و شخصیت جانباز شهید
د_سخنرانی شهید جانباز در حضور مقام معظم رهبری
قابل ذکر است؛ آقای حسن صادقی یونسی نیزگوشه ای از خلاقیت ها و ابتکارات شهید در کارآفرینی در شهرهای ممسنی(راه اندازی کارخانه راکد) و با مطالعه دانش بومی؛ کاشت زیتون در طبس را گسترش و باعث رونق بیش از پیش اقتصاد کشاورزی ناحیه گردید.
نماینده محترم هدیه ای به رسم یادبود
تقدیم همسر ارجمند جانباز شهید نمود
قابل ذکر اینکه خبرنگار صدا و سیما جناب اصغری فریمانی در مستندسازی
این رویداد فرهنگی با همکاری مسئول دفتر مدیریت جهادکشاورزی سنگ تمام گذاشتتد.

درباره سید محمدرضا حسینی علی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *