خبر فوری

اولین همایش ملی نوآوران و نخبگان با رویکرد حکمرانی نوآورانه در استان خوزستان برگزار می شود.

به گزارش رسانه پی نوشت دکتر محمد قربانی فناور برتر سال ۱۴۰۲ استان خوزستان و از فعالین خوشنام حوزه های اقتصاد دانش بنیان که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به عنوان رئیس ستاد نواوران، نخبگان و اقتصاد دانش بنیان دکتر پزشکیان در استان خوزستان فعالیت میکرد، از برگزاری اولین همایش ملی نوآوران و نخبگان دولت چهاردهم در استان خوزستان خبر داد.

در این همایش که نخستین همایش ملی با موضوع حکمرانی در عرصه علم، فناوری و نوآوری است، دغدغه اصلی استفاده از دانش، تجربه و بصیرت کنش­گران در ایجاد شیوه های علمی حکمرانی به منظور رشد و پیشرفت ایران نوین است. این همایش محورهای متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور برخوردارند.

حوزه‌ها و محور های همایش شامل؛ سرمایه اجتماعی و وفاق ملی، نقش نوآوری در کاهش ناترازی انرژی، نوآوری و رفع ابرچالش های زیست محیطی و آب، نوآوری و جذب سرمایه گذاری خارجی، توانمند سازی خانواده ها و بهبود کیفیت زندگی و راهکار همراهی نخبگان برای ارتقای دولت به عنوان دستگاه حل مسئله می باشند. این همایش برای اولین بار فرصتی برای تمام نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی استان است تا با تبادل دانش و تجربیات خود، به ارتقای سطح علمی استان در حوزه زیرساختی کشور کمک کنند و راهکارهای نوآورانه‌ای را برای حل مسائل و چالش‌های پیش‌ِ روی کشور ارائه دهند. ستاد نخبگان در این فراخوان، از تمامی نخبگان و پژوهشگران دعوت کرده است تا با حضور فعال در این رویداد، به غنای علمی و تحقیقاتی کشور بیافزایند و نقاط قوت استان را دریابند.

دکتر قربانی درپایان خاطر نشان کرد که این همایش بزرگ با حضور مسئولین و مدیران و نخبگان استان در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ در اهواز در سالن سینما فروسی از ساعت ۱۷ الی ۱۹.۳۰ با حضور سخنرانان کشوری، دکتر عظیمی رئیس ستاد نخبگان کشور، دکتر شریف عضو شورای سیاستگذاری و رئیس ستاد احزاب کشور، مهندس شفیعیان مشاور ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب و دکتر فردوس پناه دبیر ستاد نخبگان کشور برگزار خواهد شد.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *