به گزارش پایگاه خبری پی نوشت و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اهواز، جلسه رسیدگی به پیام های شهروندان در سامانه ۱۳۷ با هدف هم اندیشی پیرامون بهبود و ارتقای سطح کیفی منظر شهری به ریاست شهردار اهواز و با حضور معاونین، مدیران ارشد و شهرداران مناطق برگزار شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز ابراهیم نوشادی در ابتدای این نشست گفت: در خصوص افزایش پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ باید تغییرات اساسی انجام بگیرد و لازم است تیمهای کارشناسی متخصص برای هر حوزه کاری تقویت شود.
وی تصریح کرد: معاونین و شهرداران مناطق و مسئول سامانه ۱۳۷ میبایست پایه کار باشند و با پیگیری و آسیب شناسی در خصوص بیشترین موارد ثبت شده و رفع سریع آنها اقدام کنند.
نوشادی در ادامه افزود: رفع دغدغه شهروندان در حوزه مسائل شهری و رسیدگی به موقع به درخواست های ثبت شده آنها در سامانه ۱۳۷ منجر به ایجاد اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود. لذا رسیدگی به پیامهای شهروندی باید در اولویت باشد.
در پایان جلسه مقرر شد مالکیت و رنگآمیزی بیلبوردهای تبلیغاتی آبیاری فضای سبز در شب به منظور جلوگیری از هدررفت آب در روز، لزوم ساماندهی و کدگذاری خودروهای حمل نخاله و آموزش رانندگان و جمع آوری نخاله های سطح شهر و همچنین پیگیری و نصب پمپ های سبتیک جهت جلوگیری از بروز بحران آب گرفتگی در زمان بارندگی ها ، لکه گیری آسفالت و ساماندهی سگهای بلاصاحب در دستور کار قرار بگیرد.