پی نوشت – سرپرست شهرداری اهواز در بازدید از سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ ضمن گفتگو مستقیم با شهروندان گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری یکی از مراجعی است که می تواند ضمن بالا بردن میزان مشارکت و حس تعلق مردم به شهر و شهرداری، به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، عالی پور ظهر شنبه ۱۳ شهریور ماه، از مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ بازدید و به صورت مستقیم با مردم گفتگو کرد.
وی در این بازدید ضمن پیگیری مطالبات و درخواست شهروندان، نظر شهروندان را در خصوص وضعیت بازخورد درخواست ها از سامانه ۱۳۷ جویا شد.
عالی پور هدف از این بازدید را گفتگوی مستقیم با مردم و صحبت در مورد مشکلات آن ها اعلام کرد و گفت: شهروندان دلسوزی داریم و پیگیری مسائل شهری از سوی مردم بیانگر زنده بودن روح مطالبه گری در شهر است.
وی افزود: واضح و مبرهن است که مشکلات شهری وجود داشته و بروز هر مشکلی در هر منطقه موجب نارضایتی مردم می شود، اما صبر و متانت پرسنل ۱۳۷ شهرداری اهواز در پاسخگویی به مردم، جای تجلیل و تشکر دارد و باید توجه داشت که این برخوردهای مناسب، نتایج مثبتی را در روند حل مشکلات ایجاد می کند.
سرپرست شهرداری اهواز خطاب به پرسنل سامانه ۱۳۷ شهرداری، عنوان کرد: برخورد صحیح و دلسوزانه شما با مردم موجب ارتقا جایگاه و محبوبیت مجموعه شهرداری در بین مردم شده و مشارکت مردم با شهرداری را افزایش می دهد.
وی ضمن اشاره بر پیگیری مطالبات مردم پس از ثبت درخواست در سامانه ۱۳۷، تاکید داشت: این پیگیری ها موجب آن می شود که مردم بدانند درخواست های آن ها ترتیب اثر داده شده و در حال پیگیری است.
عالی پور تاکید کرد: درخواست های مردم از سامانه ۱۳۷ یکی از راه های افزایش ارتباط میان مردم و شهرداری بوده که همچنین می توان از این اطلاعات به عنوان یک مرجع برای بررسی و تحلیل مشکلات شهر و مناطق مختلف استفاده کرد.