خبر فوری

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: عزم و اراده جدی دولت سیزدهم بر بازسازی و توسعه اماکن ورزشی

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، آئین بهره برداری تعدادی از اماکن ورزشی کوی فدائیان اسلام با حضور علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ابوالقاسم حبیبی پور، مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و غلامرضا نورانی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه این آئین با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات فوق برنامه همواره در صنعت نفت برای همکاران و خانواده‌های آنان به عنوان یکی از پشتوانه‌های اصلی در کنار تولید حائز اهمیت بوده است.

دانشی بر ضرورت استفاده بهینه از اوقات فراغت همکاران در اماکن ورزشی و تفریحی جهت سلامت سازی جسمی و شادابی روحی آنان تأکید داشت و بیان کرد: در دولت سیزدهم عزم و اداره بر بازسازی اماکن ورزشی قرار گرفت و خوشبختانه توفیقات خوبی در سه سال اخیر حاصل شد؛‌ همچنین بودجه های بسیاری را در این زمینه هزینه کردیم تا اماکن ورزشی را به استانداردهای روز برسانیم.

وی به افتتاح استخر روباز در کوی فدائیان اسلام اشاره کرد و افزود: با زحمات مدیریت‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب استخر روباز کوی فدائیان اسلام افتتاح شد تا در ایام تابستان کارکنان و فرزندان آنان استفاده‌های مطلوبی را از این فضا داشته باشند؛ افزون بر آن بهره برداری از سالن تنیس روی میز با بهره‌گیری از شاخصه‌ها و استانداردهای روز دنیا اقدام شایسته‌ای بود که بااستقبال بسیار خوبی مواجه شد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: امیدواریم افزون بر ورزش همگانی در مناطق نفتخیز جنوب با تدابیر لازم، ورزش حرفه ای را در تمام طول سال داشته باشیم.

گفتنی است؛‌ اماکن کوی فدائیان اسلام بیش از ۴۰ سال قدمت دارند؛ در حال حاضر مدیریت منابع انسانی، عملیات غیر صنعتی و امور ورزش بازسازی و نوسازی این اماکن را در دستور کار خود قرار داده است.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *