خبر فوری

سیمبانان، قهرمانان مظلوم و گمنام در گرمای طاقت‌فرسا

 پایگاه خبری پی نوشت به نقل از رسانه سد پرس این روزها نیروهای سیمبان در شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرسایی کار می‌کنند. با توجه به موج گرمای بی‌سابقه‌ای که در این استان حاکم است، دمای هوا به بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد رسیده و این شرایط کار را برای این عزیزان بسیار دشوار کرده است.

سیمبانان در این گرمای شدید این روزهای خوزستان، با خطرات زیادی مواجه هستند. گرمازدگی، خستگی مفرط و حتی خطر مرگ از جمله مشکلاتی است که این نیروها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. علاوه بر این، کار در ارتفاع و با تجهیزات برقی در این شرایط، نیازمند دقت و ایمنی بسیار بالاست و انتظار می رود مجموعه مدیریت شرکت توانیر و شرکت های توزیع نسبت به ایجاد زیرساختهای لازم از حیث ایمنی ،  رفاهی و خدمات این نیروهای جهادی اقدام نمایند.

از مردم عزیز خوزستان خواهش می‌کنیم که با صرفه‌جویی در مصرف برق، به این نیروهای زحمتکش کمک کنند تا بتوانیم از پیک مصرف برق فعلی بدون مشکل عبور کنیم. تنظیم کولرهای گازی روی دمای ۲۴ درجه، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده بهینه از وسایل برقی می‌تواند کمک بزرگی باشد.

تحریریه پایگاه خبری سد پرس و پی نوشت ، ضمن تقدیر از زحمات این قشر همیشه در صحنه و بی ادعا، از مردم شریف خوزستان دعوت می نماید تا  با همکاری و همدلی در مصرف بهینه برق، شرایطی فراهم شود که هیچ نیروی سیمبانی دچار مشکل نشود و این تابستان گرم را با سلامت و آرامش پشت سر بگذاریم.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *