خبر فوری

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: درخشش نام الکامپ در عرصه علم، فناوری و عرصه دیجیتال و انرژی

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، عباس رضائی، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ اظهار کرد: امروزه حوزه فناوری اطلاعات به یکی از داغ‌ترین بحث‌های روز دنیا تبدیل شده است به طوری که این نوع فعالیت‌ها در زمینه‌های گسترده‌ای از خدمات جهانی تأثیر می‌گذارند. در سال‌های اخیر تجارت الکترونیک و فعالیت‌های دیجیتالی در اقتصاد، به‌ ویژه اقتصاد نفت، نقش مهمی را ایفا می کند.

وی نمایشگاه تجارت الکترونیک را یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری در ایران دانست و بیان کرد: رویداد بین المللی تجارت الکترونیک به فعالان این حوزه اجازه شناخت جهانی می‌دهد، الکامپ به‌ عنوان چهارمین نمایشگاه بزرگ ایران محسوب می‌شود که بستری ارزشمند را برای ارائه محصولات دیجیتالی و رایانه‌ای ارائه می‌کند.

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: الکامپ (ELECOMP)،  بازگوی مفهوم تجارت الکترونیک، رایانه  است. در واقع الکامپ یکی از نمایشگاه‌های بزرگ و مشهور کشورمان ایران است که فناوری، تجارت الکترونیک، خدمات دیجیتالی را به بهترین نحو توسعه می‌دهد و هرساله بستری شگفت‌انگیز را برای فعالان حوزه تجارت الکترونیک فراهم می‌آورد.

رضایی در پایان با اشاره به استقبال گسترده شرکت‌ها داخلی و خارجی از نمایشگاه بین المللی الکامپ خاطرنشان کرد: تمامی ارائه‌دهندگان محصولات IT، خدمات رایانه‌ای و ایده‌های نوآورانه دیجیتال در این نمایشگاه حضوری فعال دارند

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *