خبر فوری

در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد: نشست تخصصی آموزشی مسئولین امر به معروف و نهی از منکر

به منظور هم اندیشی در خصوص شیوه های آموزش امر به معروف و نهی از منکر و با حضور مسئولین، نمایندگان مدیریتها و ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مناطق نفت‌خیز جنوب و معاون آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، نشست تخصصی آموزشی در دفتر مرکزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

در این نشست که با حضور بویری نماینده ستاد خوزستان برگزار گردید، عظیم آل گرگر دبیر ستاد امر به معروف نهی از منکر مناطق نفتخیزجنوب به تبیین اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر درسطح جامعه پرداخت.

وی ادامه داد: باید کمیته‌هایی تخصصی با حضور کارشناسان متعهد و دغدغه‌مند عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود تا در آن موضوعات مهم کشور مطرح و در زمینه جلوگیری از ایجاد منکرات برنامه‌ریزی شود. همچنین برای مردم تبیین شود که ستاد به دنبال یقه گرفتن نیست، بلکه حامی، تسهیل‌گر، ریل‌گذار و پیگیر مطالبات مردم است.

در ادامه جلسه دیگر اعضا نیز طی سخنانی به اهمیت و چگونگی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح شرکت و، اهمیت قانون انطباق عفاف و حجاب پرداختند.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *