خبر فوری

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تهران آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از تاریخ ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

در این رویداد ۴۵۰ شرکت خصوصی و استارتاپی از ایران و ۵۰ شرکت خارجی از کشورهایی مانند فرانسه، روسیه، آلمان، ژاپن، ترکیه و کره‌جنوبی دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد‌.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگترین نقش‌آفرین در بالادست زنجیره انرژی کشور، همواره رصدگر رویدادهای حوزه فناوری‌های راهبردی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است؛ امسال نیز به رسم همه ساله، گروه‌های کارشناسان، متخصصان و روسای ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات را به این نمایشگاه اعزام کرده است.

در این خصوص عباس رضایی، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد: با موافقت مدیر عامل محترم بیش از ۶۰ نفر از کارکنان حوزه فاوا از مدیریت‌ها / ادارات ستادی و شرکت‌های بهره‌بردار در قالب دو گروه به این نمایشگاه اعزام خواهند شد.

به گفته رضایی در این رویداد جلسات بازدید، مشاوره و ارائه توانمندی از شرکت های مطرح حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک نیز با حضور روسای فاوا برنامه‌ریزی شده‌است.

درباره پایگاه خبری پی نوشت

فوق لیسانس مهندسی صنایع،عضو خانه مطبوعات ، خبرنگار رسانه ها،مدرس دانشگاه، فعال اجتماعی و ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *